Rejestracja dla wystawców
Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że uruchomiliśmy specjalny system zgłaszania uczestnictwa w targach organizowanych przez spółkę Murator EXPO, który usprawni komunikację między wystawcami targów i ich organizatorem.
System jest intuicyjny i liczymy, że jego wprowadzenie ułatwi Państwu pracę oraz pozwoli w prosty
i mniej czasochłonny sposób przekazywać nam informacje i nanosić zmiany w zamówieniach.
- Rejestracja - Nadmorski Plener Czytelniczy 2019
Należy wpisać nazwę firmy, numer NIP i pozostałe dane oraz adres email/login – prosimy o podanie adresu firmowego osoby odpowiedzialnej za składanie zamówienia, na ten adres będą przesyłane wszystkie powiadomienia.
-
Po zarejestrowaniu się będą Państwo otrzymywać maile od: BOK ExpoSupport.pl z informacjami o potwierdzeniu rejestracji oraz aktywacji konta. Po otrzymaniu tych komunikatów można zalogować się w systemie
i wypełnić zgłoszenie uczestnictwa. -
Na Państwa koncie będą widoczne wszystkie dokumenty związane z uczestnictwem
w Tragach: zamówienie, faktura pro forma, faktura VAT po wcześniejszym zaznaczeniu zgody na przesyłanie e-faktur, powiadomienia np. o zbliżającym się terminie płatności przed Targami.
Indywidualne ustalenia będą widoczne w zamówieniu po weryfikacji i zaakceptowaniu zgłoszenia przez Organizatora. W przypadku konieczności ich uzupełnienia, zostaną Państwo o tym poinformowani.
Prosimy, by przyjęli Państwo system jako jedyną formą przekazywania organizatorowi wszystkich informacji związanych ze składaniem zamówień i rozliczeniami.
Jeżeli będą mieli Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.